
Jeste li znali da preko 1,5 milijardi ljudi diljem svijeta uči engleski jezik? Jedna inovativna metoda koja dobiva priznanje u području učenja engleskog jezika je Otto Krake metoda. Osnivačica Otto Krake škole, prof. Ivana Vukadin, razvila je metodologiju koja ima za cilj pomoći djeci da postanu tečni u engleskom i njemačkom jeziku kroz interaktivne aktivnosti i male grupe. Naglašavajući važnost konteksta i postupno učenje, Otto Krakeova metoda se pokazala uspješnom u činjenju učenja njemačkog i engleskog zabavnim i učinkovitim za djecu.
Inovativna metoda Otto Krake omogućuje kontekstualno učenje jezika kroz male grupe, interaktivne aktivnosti i redovito ponavljanje gradiva. Ova metoda nudi brojne prednosti i postiže impresivne rezultate. Održavanjem malih grupa, djeca imaju više prilika za aktivno sudjelovanje i uključivanje u razgovor. Interaktivne aktivnosti čine proces učenja zabavnim i pomažu u jačanju jezičnih vještina. Redovito ponavljanje gradiva osigurava da djeca imaju dovoljno izloženosti jeziku, što pomaže u učenju i zadržavanju znanja. Kao rezultat toga, djeca koja sudjeluju u Otto Krakeovim tečajevima razvijaju snažne vještine govora i slušanja, kao i povećano samopouzdanje u korištenju njemačkog i engleskog jezika. Također pokazuju poboljšanje vokabulara i upotrebe gramatike. Naglasak metode na kontekstu i interaktivnom učenju promiče dublje razumijevanje jezika i olakšava razvoj tečnosti.
Metoda koju koristi Otto Krake fokusira se na učenje u malim grupama i interaktivne aktivnosti kako bi se potaknula proizvodnja jezika. Ovaj pristup uključuje učinkovite tehnike i materijale za učenje kako bi djeca postala tečna u njemačkom ili engleskom jeziku. Male grupe, sastavljene od 5 do najviše 10 djece, omogućavaju individualnu pažnju i interakciju. Učitelji aktivno slušaju i odgovaraju na govor djece, stvarajući podržavajuće i angažirajuće okruženje. Upotreba interaktivnih igara i aktivnosti potiče djecu da koriste strani jezik kako bi postigli svoje ciljeve, čineći učenje jezika zabavnim i s manje stresa. Osim toga, metodologija naglašava redovito ponavljanje temelja, što je dokazano uspješno u usvajanju jezika. Otto Krake pruža ekskluzivne programe učenja i materijale koji su osmišljeni kako bi poboljšali iskustvo učenja i promovirali tečnost njemačkog i engleskog jezika.
Djeca u školi suočavaju se s raznim izazovima prilikom učenja stranog jezika, poput ograničenih mogućnosti govora zbog velikog broja učenika u razredu i naglaska na čitanju i pisanju umjesto govornim vještinama. Nedostatak prakse govora može otežati njihovu sposobnost da postanu tečni u jeziku. Kako bi prevladali taj izazov, neki roditelji se okreću privatnim instrukcijama kako bi pružili individualnu nastavu. Privatni instruktori nude personalizirani 1-na-1 pristup, omogućavajući djeci više prilika za vježbanje govora i primanje individualnih povratnih informacija. Ali takva nastava često nije zabavna i djeca vrlo brzo zaborave gradivo. Kombiniranjem nastave u školi s Otto Krake tečajevima, djeca mogu poboljšati svoje iskustvo u učenju jezika i ostvariti značajan napredak u postizanju tečnosti u stranom jeziku, a samim time i poboljšati ocjene.
Roditelji i odgojitelji prepoznaju da je pružanje konteksta za učenje jezika ključno za pomoć djeci u razvoju njihovih jezičnih vještina. Potpuno uranjanje u jezik i primjena u stvarnom životu ključni su elementi u stvaranju tog konteksta. Potpuno uranjanje u jezik podrazumijeva uranjanje djece u okruženje u kojem se ciljni jezik koristi i govori svakodnevno. To omogućuje djeci da nauče i koriste jezik na prirodan i autentičan način. Primjena u stvarnom životu odnosi se na uključivanje jezičnog učenja u praktične i značajne aktivnosti koje odražavaju svakodnevni život djeteta. Na primjer, korištenje engleskog jezika za naručivanje hrane u restoranu ili za traženje uputa dok se igraju glume. Pružanjem konteksta koji oponaša stvarne životne situacije, djeca mogu vidjeti relevantnost i važnost jezičnog učenja, što može značajno poboljšati njihove jezične vještine. Upravo o tome je riječ kod Otto Krake metode.
Koristeći postupan pristup učenju, djeca u Otto Krake potiču se da spontano govore i stvaraju originalne rečenice. Ova metoda ima nekoliko prednosti:
Implementacija postupnog učenja u učionicama podrazumijeva stvaranje podržavajućeg okruženja u kojem se djeca osjećaju ugodno preuzimajući rizike i praveći greške. Učitelji imaju ključnu ulogu u pružanju smjernica i povratnih informacija kako bi pomogli djeci da poboljšaju svoje jezične vještine. Uključivanjem postupnih strategija učenja, djeca mogu razviti svoju vještinu njemačkog i engleskog jezika na prirodan i ugodan način.
Otto Krake je škola njemačkog i engleskog jezika za djecu od 3 do 16 godina koja inspirira i osnažuje djecu da ostvare svoje ideje dok razvijaju vještine koje traju cijeli život.